ADX AD کی طرح کی گیمز کا نوجوانوں کے دماغ پراثراتPUBG MOBILE
expr:class='data:blog.pageType'>

کی طرح کی گیمز کا نوجوانوں کے دماغ پراثراتPUBG MOBILE

Article by: Syed Manzoor Ahmad

کچھ عرصہ پہلے ایک طرح کی کمپیوٹر گیمز تھیں جو صرف چند لوگوں کے لئے تھیں۔ اب آپ کسی بھی جگہ، کسی بھی وقت گیمز کھیل سکتے ہیں۔ جس کا مطلب ہے کہ آپ چاہتے ہیں تو پورے دن اپنے فون کے ذریعے گیمز کھیل سکتے ہیں۔ ان گیمزمیں سے ایک PUBG MOBILE گیم بھی ہے.
PUBG MOBILE ایک بہت ہی مشہور گیم ہے جو دنیا بھر میں لوگوں کےدرمیان بہت پسند کیا جاتا ہے۔ یہ گیم کھیلنے کے لیے لئے کوئی عمر کی قید نہیں، یہاں تک کہ چھوٹے بچے بھی اس گیم کوکھیل سکتے ہیں۔ اسی وجہ سے یہ کھیل 50 سےبھی زائد ممالک میں شہرت پا چکا ہے. لیکن چونکہ اس گیم کا دائرہ کارخصوصی طور پر نوجوانوں کے لئے ہے،اوریقینا یہ ان کے دماغوں پر اثر انداز ہوتی ہے. یہ بات درست ہے کہ ایسی گیمزکھیلنے سے نوجوانوں کے دماغ کی مزاجی خصوصیات بہتر ہوتی ہیں۔اس کے علاوہ، ان کے سوشل انٹریکشن، اور منتخب کردہ رفتار اور رد عمل پر بھی اثرات ہوتے ہیں۔
لیکن یہ ہمیشہ کے لیے درست نہیں ہوتا ہے کہ کوئی چیز صرف مثبت اثرات پیدا کرتی ہے.اس مضمون میں ہم جانیں گے کہ اس گیم کے مستقل کھیلنے سے نوجوانوں کے دماغوں پر اس کے کیااثرات مرتب ہو سکتے ہیں اور اس کے لیے جو عالمی تحقیقات ہوئی ہیں ان کو بھی بیان کریں گے . اس تحقیقاتی جائزہ کے مطابق جوبات سامنے آئی ہے وہ یہ ہے کہ نوجوانوں کے لیےکھیل کا انتخاب ایک بہت اہم معاملہ ہے۔ اگر یہ انتخاب درست ہوا تومستقبل میں ان کے لیے بہت سی تعمیری راہیں کھل جائیں گی لیکن اگر یہ انتخاب غلط ثابت لیکن اگر یہ ان کا انتخاب غلط ثابت ہوا تو یہ نہ صرف ان کے لیے بلکہ ان کے ماحول کے لیے بھی خطرناک ثابت ہوسکتا ہے.
عالمی جائزہ کے مطابق ، گیمز کے زیادہ استعمال سے نوجوانوں کے دماغوں پر کچھ غیر مطلوب اثرات پیدا ہوسکتےہیں۔
PUBG MOBILE جیسے شدید انٹرنیٹ بندی کے ساتھ چلنے والے گیم، اس میں شامل کھلاڑیوں کو ایک خصوصی طرح کے ذہانتی وضع میں لے جاتے ہیں، جو ان کے دماغ کے لحاظ سے کچھ غیر مطلوب تاثرات پیدا کرسکتا ہے۔
نوجوانوں کے دماغوں پر PUBG MOBILE کے زیادہ استعمال سے پیدا ہوسکنے والے ممکنہ غیر مطلوب اثرات شامل ہیں:

اضطراب: 
PUBG MOBILE جیسے گیمز کے دوران، خصوصاً جب انہیں باہر سے آن لائن ملاقاتیں ملتی ہیں، نوجوانوں کے دماغ پر اضطراب کا اثر پڑ سکتا ہے۔ خودکشی: بعض تحقیقات نے دکھایا ہے کہ PUBG MOBILE جیسے گیمز کے زیادہ استعمال سے نوجوانوں کے خودکشی کے خطرے بڑھتے ہیں۔
زیادہ حساسیت:
بعض تحقیقات میں بتایا گیا ہے کہ پب جی موبائل کھیلنے والے نوجوانوں کے دماغ کے عمل کو متاثرکرسکتا ہے۔ زیادہ پیشاب کرنے کی خواہش ہوسکتی ہے، تناؤ کا احساس ہوسکتا ہے اور دل کی دھڑکن تیز ہوسکتی ہے۔
یہ گیم مخصوص طور پر جنسی خیالات، طاقتوری کی حوصلہ افزائی اور تشویش کا باعث بنتا ہے۔
اس کے علاوہ، یہ گیم نوجوانوں کی نظریں بھی نقصان پہنچاتا ہے۔ زیادہ دیر تک موبائل اسکرین پر نظرجمانےرہنے سے، آنکھوں کی سختی میں اضافہ ہوتا ہے جو نظریں خراب کرسکتا ہے۔
PUBG MOBILE کے کھیلنے کے طریقے نے اس کو ایک جنگی گیم بنا دیا ہے۔ اپنے دشمنوں سے لڑنا ہوتا ہے.اوراپنےساتھیوں کے ساتھ رہنے کے دوران اپنے ساتھیوں کو ہدایات دینی ہوتی ہیں اور ان کی ہدایات پرعمل کرنا ہوتا ہے.بعض دفعہ ان ہدایات کے دوران آپسی تکرار بھی ہوتی ہے جو گالی گلوچ تک پہنچ جاتی ہے اورگیم کھیلنے والا اپنے گھریلو ماحول کوبھی نہیں دیکھتا اور جب اس معاملے میں اس کو سمجھایا جاتا ہے تو وہ ان سے بھی بدتمیزی پر اترآتا ہے. اپنی اس حرکت کومستقل اختیار کرتا چلا جاتا ہے.

گیم کےغلط اثرات کے کچھ آسان حل پیش کیے جا رہے ہیں جن کی مدد سے آپ اپنے بچوں کو پب جی موبائل کے ناخوشگواراثرات سے بچا سکتے ہیں۔ PUBG MOBILE جیسے گیمز کے دوران ، خصوصاً جب انہیں میں باہر سے آن لائن ملاقاتیں ملتی ہیں، نوجوانوں کے دماغ پر اضطراب کا اثر پڑ سکتا ہے۔
ٹائم مینجمنٹ:
ایک آسان حل اس مسئلے کا یہ ہو سکتا ہے کہ اگر آپ اپنے بچوں کو پب جی موائل کھیلنےکی اجازت دیتے ہیں تو یقینی بنائیں کہ وہ صرف محدود وقت تک کھیلیں بلکہ آپ انہیں یقینی طور پر یہ باور کرا دیں کہ وہ ایک محدود وقت تک کھیلیں گے اس کے علاوہ گیم کھیلنے سے پہلےاسکرین ٹائم کا لگانا بچوں کے لیے انتہائی موثر ہو سکتا ہے۔
تعاون: پب جی موبائل کھیلتے وقت، نوجوانوں کو تعاون کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ وہ جیت سکیں۔کبھی کبھار ان کے پاس بیٹھ کراس کھیل کو دیکھیں اور گا ہے گاہےانہیں احساس دلائیں کہ آپ بھی اس میں اس کے ساتھ شامل ہیں اورکبھی کبھار اسےتعاون بھی دیں کہ یوں کر لے تو کیسا رہے گا اس سے انہیں آپ کی قربت کا احساس رہے گا اور وہ اس بے یقینی کی کیفیت کا شکار نہیں ہوگا جس کے نتیجہ میں وہ اپنے گھریلو ماحول کو نظر انداز کرتا ہے
بیٹھنے کا ماحول
اس کے علاوہ، اپنے بچوں کو مناسب ہدایات بھی دیں کہ وہ گیم کھیلتے وقت صحیح پوزیشن میں بیٹھیں اوران کی
پوشیدگی میں بھی ان کی دیکھ بھال کریں۔

Post a Comment

0 Comments